Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Bądź świadomym konsumentem – spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta

Uczniowie ZSB w Brzegu już wiedzą, że warto być świadomym konsumentem,  a znając swoje prawa i regulacje prawne dotyczące zakupów czy to w sklepach stacjonarnych czy online będą wiedzieli jak nie wpaść w zawiłe regulaminy sklepów i pułapki zakupowe.

 

Miłosz Krawczyk, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta przeprowadził 22 listopada dla klas 3 technikum lekcje na temat gwarancji, rękojmi i zakupów w sieci. Uczniowie dzięki lekcji nabyli praktyczne umiejętności, przydatne w codziennych sytuacjach, takich jak zakupy w sklepie czy w Internecie, składanie reklamacji, odróżnienie reklamacji od gwarancji.

Wszyscy z zaciekawieniem słuchali o tym, jakie prawa przysługują kupującemu i jakie obowiązki spoczywają na sprzedawcy. Dowiedzieli się również o bezpiecznym dokonywaniu zakupów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorcy. I najważniejsze jaką pomoc można uzyskać od Rzecznika Praw Konsumenta.

 

W zajęcia brali udział uczniowie klas 3 LSG, 3 LP i 3 RSP.

Data dodania: 2021-11-22 21:59:32
Data edycji: 2021-11-23 19:04:55
Ilość wyświetleń: 31

Kalendarz

Doradca zawodowy

W stronę przyszłości
Czytaj więcej

Strefa dla nauczyciela

Przejdź dalej

"Inni budują dla nas, my dla potomności"

Cytat

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook