49-300 Brzeg
ul. Kamienna 3
Uczniowie ZSB w Brzegu już wiedzą, że warto być świadomym konsumentem, a znając swoje prawa i regulacje prawne dotyczące zakupów czy to w sklepach stacjonarnych czy online będą wiedzieli jak nie wpaść w zawiłe regulaminy sklepów i pułapki zakupowe.
Miłosz Krawczyk, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta przeprowadził 22 listopada dla klas 3 technikum lekcje na temat gwarancji, rękojmi i zakupów w sieci. Uczniowie dzięki lekcji nabyli praktyczne umiejętności, przydatne w codziennych sytuacjach, takich jak zakupy w sklepie czy w Internecie, składanie reklamacji, odróżnienie reklamacji od gwarancji.
Wszyscy z zaciekawieniem słuchali o tym, jakie prawa przysługują kupującemu i jakie obowiązki spoczywają na sprzedawcy. Dowiedzieli się również o bezpiecznym dokonywaniu zakupów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorcy. I najważniejsze jaką pomoc można uzyskać od Rzecznika Praw Konsumenta.
W zajęcia brali udział uczniowie klas 3 LSG, 3 LP i 3 RSP.
"Inni budują dla nas, my dla potomności"
49-300 Brzeg
ul. Kamienna 3