Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Bądź świadomym konsumentem – spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta

Uczniowie ZSB w Brzegu już wiedzą, że warto być świadomym konsumentem,  a znając swoje prawa i regulacje prawne dotyczące zakupów czy to w sklepach stacjonarnych czy online będą wiedzieli jak nie wpaść w zawiłe regulaminy sklepów i pułapki zakupowe.

 

Miłosz Krawczyk, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta przeprowadził 22 listopada dla klas 3 technikum lekcje na temat gwarancji, rękojmi i zakupów w sieci. Uczniowie dzięki lekcji nabyli praktyczne umiejętności, przydatne w codziennych sytuacjach, takich jak zakupy w sklepie czy w Internecie, składanie reklamacji, odróżnienie reklamacji od gwarancji.

Wszyscy z zaciekawieniem słuchali o tym, jakie prawa przysługują kupującemu i jakie obowiązki spoczywają na sprzedawcy. Dowiedzieli się również o bezpiecznym dokonywaniu zakupów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorcy. I najważniejsze jaką pomoc można uzyskać od Rzecznika Praw Konsumenta.

 

W zajęcia brali udział uczniowie klas 3 LSG, 3 LP i 3 RSP.

Data dodania: 2021-11-22 21:59:32
Data edycji: 2021-11-23 19:04:55
Ilość wyświetleń: 666

"Inni budują dla nas, my dla potomności"

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej