Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Nasza szkoła zakwalifikowała się do ogólnopolskiego projektu „Kariera bez barier''!

Nasza szkoła zakwalifikowała się do ogólnopolskiego projektu „Kariera bez barier''!
Nasza szkoła zakwalifikowała się do ogólnopolskiego projektu „Kariera bez barier"!
 
Jest to wyjątkowa inicjatywa, która pomoże uczniom w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy. Wspólnie z Ministerstwem Edukacji Narodowej (MEN) i Instytutem Badań Edukacyjnych – Państwowym Instytutem Badawczym (IBE - PIB) będziemy realizować działania wspierające rozwój kompetencji uczniów, nauczycieli oraz rodziców.
Czekają nas szkolenia, warsztaty i spotkania z pracodawcami, które pomogą młodzieży odkryć swoje mocne strony i przygotować się do przyszłej kariery zawodowej!
 
 
 
 
Celem projektu jest:
1) wsparcie uczniów, w tym uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami, w przygotowaniu ich do tranzycji na rynek pracy,
2) wyposażenie nauczycieli, szkolnych doradców zawodowych i specjalistów w niezbędne umiejętności oraz dostarczenie im narzędzi do wspierania tranzycji
uczniów na rynek pracy, w tym uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami,
3) pobudzanie aktywności szkół i placówek w zakresie budowania pozytywnych wzorców opieki, nauki i wychowania, w tym przygotowanie do funkcjonowania na rynku pracy, w tym dla uczniów z niepełnosprawnościami,
4) włączanie w działania wspierające tranzycję uczniów na rynek pracy, realizowane w szkole: pracodawców, rodziców uczniów szczególnie tych ze Strona 3 z 8
zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i z niepełnosprawnościami oraz inne podmioty z otoczenia szkoły,
5) analiza działań projektowych w szkole pod kątem ich skuteczności i użyteczności w zakresie wspierania uczniów, tym w szczególności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami w tranzycji na rynek pracy a następnie opracowanie wniosków dla Ministerstwa Edukacji Narodowej na temat rekomendowanego modelu wsparcia uczniów, w tym w szczególności uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami, w tranzycji na rynek pracy.
 
 
Data dodania: 2025-06-25 17:47:28
Data edycji: 2025-06-25 20:00:35
Ilość wyświetleń: 8

"Inni budują dla nas, my dla potomności"

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej