49-300 Brzeg
ul. Kamienna 3
ZARZĄDZENIE nr 09/2020/2021
Dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzegu
z 16 października 2020r.
w sprawie
zmiany trybu nauczania na hybrydowy w Zespole Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta
Na podstawie:
zarządza co następuje:
W związku z wprowadzeniem w szkole nauczania hybrydowego ustalmy, co następuje:
a) uczniowie klas maturalnych – 4TL i 4TLS uczęszczają do szkoły wyłącznie w trybie stacjonarnym;
b) od 19 do 23 października 2020r. następujące klasy pracują w trybie zdalnym (ms teams) – 3TLR, 3TLS, 3BA, 3BB, 2LP, 2RSP, 2BAG,2BBG
Uwaga:
c) od 19 do 23 października 2020r. następujące klasy pracują w trybie stacjonarnym (szkoła) – 1TBS, 1TL, 2LSG, 2BAP,2BBP, 1BA, 1BB, 1BC;
d) od 26 do 30 października 2020r. następujące klasy pracują w trybie zdalnym (mc teams) – 1TBS, 1TL, 2LSG, 2BAP,2BBP, 1BA, 1BB, 1BC;
Uwaga:
e) od 26 do 30 października 2020r. następujące klasy pracują w trybie stacjonarnym (szkoła) – 3TLR, 3TLS, 3BA, 3BB, 2LP, 2RSP, 2BAG,2BBG
Uwaga:
f) w kolejnych tygodniach pracujemy rotacyjnie.
2. Zajęcia lekcyjnie w trybie stacjonarnym i zdalnym trwają po 45 minut, z tym, że w trybie zdalnym 30 minut trwa lekcja, natomiast pozostałe 15 minut nauczyciel pozostaje do dyspozycji uczniów.
3. Podstawową formą komunikowania się szkoły z uczniami i ich rodzicami jest służbowa poczta elektroniczna (MS Teams) i e-dziennik.
4. Wszyscy nauczyciele pozostają w budynku szkolnym i za pomocą szkolnego łącza internetowego prowadzone są zajęcia zdalne.
5. Odnotowywanie frekwencji uczniów w dzienniku elektronicznym odbywa się na podstawie ich obecności na zajęciach zdalnych i stacjonarnych.
6. W nauczaniu hybrydowym wszystkie formy pisemne odbywają się w trybie stacjonarnym.
7. Szczegółowe warunki nauczania hybrydowego określa „Procedura funkcjonowania Zespołu Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzeguw stanie zagrożenia epidemicznego w przypadku realizacji zajęć w formie hybrydowej (mieszanej) lub zdalnej”.
8. Wychowawcy powiadamiają uczniów i rodziców o wprowadzeniu i zasadach pracy nauczania hybrydowego od dnia 19 października 2020 r.
9. W sytuacjach wymagających wsparcia informatyka, sugerujemy kontakt z p. Piotrem Dereniem poprzez e – dziennik lub adres e – mailowy: p.deren@zsbbrzeg.pl
10. Pracownicy administracji i obsługi w trakcie hybrydowego trybu pracy szkoły pracują zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez dyrektora szkoły harmonogramem.
11. Powrót do stacjonarnego trybu nauki lub przejście na nauczanie zdalne całej szkoły nastąpi poprzez wydanie kolejnego zarządzenia dyrektora.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
/-/ Renata Jabłońska – Denes
Brzeg, 16.10.2020r.
"Inni budują dla nas, my dla potomności"
49-300 Brzeg
ul. Kamienna 3