Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Zarządzenie Dyrektora w sprawie zawieszenia zajęć stacjonarnych  i przejścia na nauczanie w trybie zdalnym

ZARZĄDZENIE  nr 11/2020/2021

Dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych

im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzegu

z 23 października 2020r.

 

w sprawie

zawieszenia zajęć stacjonarnych  i przejścia na nauczanie w trybie zdalnym  dla uczniów Zespole Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta

Na podstawie: 

  1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378),
  2. Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327),
  3. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ((Dz. U. z 2020 r. poz. 1604)
  4. https://www.gov.pl/.../nowe-zasady-profilaktyki-przeciw... oraz zebranych informacji o stopniu zagrożenia COVID-19 występującym w najbliższym środowisku

 

zarządza co następuje:

 

Nowe zasady funkcjonowanie szkoły (nauczanie zdalne) obowiązują od 26.10 – 08.11.2020r.

  1. Uczniowie wszystkich klas technikum i branżowej szkoły I stopnia przechodzą na nauczanie zdalne.
  2. Nauczyciele zobowiązani są do prowadzenia zajęć zdalnych w szkole.
  3. W przypadku klas, w których odbywa się kształcenie zawodowe w formie zajęć praktycznych w technikum przez ww. okres nauczanie będzie odbywało się zdalnie.
  4. Uczniowie klas szkoły branżowej I stopnia, zajęcia praktyczne u pracodawców odbywają się zgodnie z wytycznymi pracodawcy.
  5. Szczegółowe warunki nauczania hybrydowego określa „Procedura funkcjonowania Zespołu Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzegu w stanie zagrożenia epidemicznego w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej”.
  6. Wychowawcy powiadamiają uczniów i rodziców o wprowadzeniu i zasadach pracy nauczania w trybie zdalnym.
  7. W sytuacjach wymagających wsparcia informatyka – sugerowany kontakt poprzez e – dziennik lub adres e – mail: deren@zsbbrzeg.pl
  8. Pracownicy administracji i obsługi w trakcie zdalnego trybu pracy szkoły pracują zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez dyrektora szkoły harmonogramem.
  9. Powrót do stacjonarnego trybu nauki szkoły nastąpi poprzez wydanie kolejnego zarządzenia dyrektora.

 

Zarządzenie wchodzi  w życie z dniem podpisania

/-/ Renata Jabłońska – Denes

Brzeg, 23.10.2020r.

 

 

Data dodania: 2020-10-25 17:58:19
Data edycji: 2020-10-25 17:58:58
Ilość wyświetleń: 1389

"Inni budują dla nas, my dla potomności"

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej