Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zarządzenie Dyrektora w sprawie zawieszenia zajęć stacjonarnych  i przejścia na nauczanie w trybie zdalnym

ZARZĄDZENIE  nr 11/2020/2021

Dyrektora Zespołu Szkół Budowlanych

im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzegu

z 23 października 2020r.

 

w sprawie

zawieszenia zajęć stacjonarnych  i przejścia na nauczanie w trybie zdalnym  dla uczniów Zespole Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta

Na podstawie: 

  1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378),
  2. Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327),
  3. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ((Dz. U. z 2020 r. poz. 1604)
  4. https://www.gov.pl/.../nowe-zasady-profilaktyki-przeciw... oraz zebranych informacji o stopniu zagrożenia COVID-19 występującym w najbliższym środowisku

 

zarządza co następuje:

 

Nowe zasady funkcjonowanie szkoły (nauczanie zdalne) obowiązują od 26.10 – 08.11.2020r.

  1. Uczniowie wszystkich klas technikum i branżowej szkoły I stopnia przechodzą na nauczanie zdalne.
  2. Nauczyciele zobowiązani są do prowadzenia zajęć zdalnych w szkole.
  3. W przypadku klas, w których odbywa się kształcenie zawodowe w formie zajęć praktycznych w technikum przez ww. okres nauczanie będzie odbywało się zdalnie.
  4. Uczniowie klas szkoły branżowej I stopnia, zajęcia praktyczne u pracodawców odbywają się zgodnie z wytycznymi pracodawcy.
  5. Szczegółowe warunki nauczania hybrydowego określa „Procedura funkcjonowania Zespołu Szkół Budowlanych im. Księcia Jerzego II Piasta w Brzegu w stanie zagrożenia epidemicznego w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej”.
  6. Wychowawcy powiadamiają uczniów i rodziców o wprowadzeniu i zasadach pracy nauczania w trybie zdalnym.
  7. W sytuacjach wymagających wsparcia informatyka – sugerowany kontakt poprzez e – dziennik lub adres e – mail: deren@zsbbrzeg.pl
  8. Pracownicy administracji i obsługi w trakcie zdalnego trybu pracy szkoły pracują zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez dyrektora szkoły harmonogramem.
  9. Powrót do stacjonarnego trybu nauki szkoły nastąpi poprzez wydanie kolejnego zarządzenia dyrektora.

 

Zarządzenie wchodzi  w życie z dniem podpisania

/-/ Renata Jabłońska – Denes

Brzeg, 23.10.2020r.

 

 

Data dodania: 2020-10-25 17:58:19
Data edycji: 2020-10-25 17:58:58
Ilość wyświetleń: 1572

"Inni budują dla nas, my dla potomności"

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej